Amazonas 30/4 2016

Amazonas 1/5 2016

Efter morgenmad sejlede vi ud til det sted hvor manden som bor i skoven holder til sammen med kone og barn. Her plantede vi så vores lille træ. Jeg selv plantede et Acai træ, så hvis jeg en gang for muligheden for at vende tilbage som jeg virkelig håber, så skal jeg hun til mit lille træ haha.

Efter frokost havde vi samling på en af bådene hvor alle monitorene sagde nogle ord og Jona (Tyskland) og Célia (Frankrig) sagde også lidt. Derefter byttede vi pins, spiste popcorn og tog fællesbillede.

Derefter satte vi så kursen mod Manuas, så vi fik pakket alle vores ting sammen og så hyggede vi ellers bare.

Om aften spiste vi aftensmad og så var vi næsten i Manaus igen.
Da vi landede der tog vi et fælles bilede for den båd jeg var på og så gik vi ellers ind i busserne og satte kursen mod lufthavnen.

I lufthavnen snakkede jeg en del med Fie og Søren og da vi nåede til checkin sørgede mig og Anna for at komme til at sidde sammen. Derefter gik vi igennem security som gik som smurt.
Derefter spiste jeg den væreste acai jeg nogensinde har fået ad ad ad. Mælke pulveret som jeg altid puttter ovenpå var så ringe ad ad så det smed jeg altså ud.

Jeg fik min mobil ladet lidt op og så var det ellers tid til boarding.

Flyveturen hjem var lidt tummelhult. Flyet rystede rimelig meget og vi skulle have sikkerhedsbælte på næsten hele vejen, sygt nederen.

Da vi landede i São Paulo, sagde jeg farvel til alle dem der skulle med et andet fly videre.
Jeg skulle gøre med Maria Elisa og Amanda hjem, da jeg ikke kunne blive hentet. Mens vi ventede på maria elisas far tog vi et smut forbi Starbucks og fik lidt at spise og drikke.

Og så var denne tur slut.

Det var en fantastisk tur med oplevelser som jeg aldrig vil glemme. Jeg fik så mange fantastiske venner som jeg glæder mig til at besøge rundt omkring i verden på et tidspunkt.

Et stort tak skal også lyde til Belo Brasil for at have arrangeret så fantastisk en tur med fantastiske ledere. En stor tak til køkkenet for sådan en fantastisk mad de lavede, En stor til til rengøringspersonalet, ja faktisk en stor tak til 35 mennesker der var fordelt ud over vores 4 både. Og så en kæmpe tak til alle amazonas guiderne som viste os rundt og viste os alle de fantastiske dyr. Og stor tak til alle de mennesker som bor i amazonen <3